Gyorsindítás
- Minden séta után töröld le a sarat nedves kendővel.
- Öblítsd le a felszerelést sós víz vagy havas utak sója után.
- Árnyékban, laposan szárítsd. Hőtől tartsd távol.
Anyag szerinti ápolás
ECONYL® szalag
Kézi mosás ≤30 °C. Enyhe szappan. Nincs fehérítő vagy oldószer. Árnyékban szárítsd.
Vászonborítás — 50% REPREVE®
Helyi tisztítás hideg vízzel és enyhe szappannal. Kerüld a mintán a durva dörzsölést. Ne mosd gépben. Az overlayt ne vasald.
Cérna és címke
OEKO-TEX® komponensek. Ne érje magas hő. A címkéket ne vasald.
Fémalkatrészek — csatok / fémrészek
Töröld át nedves kendővel. Kerüld az alkoholt és az oldószereket. Öblítsd le sós víz után.
Sós víz vagy útsó után alaposan öblítsd le. Szárítsd meg teljesen a korrózió elkerüléséhez.
Víz, sár és hó után
- Édesvíz: Öblítsd le, majd szárítsd árnyékban.
- Sós víz / Útsó: Alapos öblítés, beleértve a csatokat és karikákat is. A fémet szárítsd meg először.
- Erős sár: Áztasd 10 percig hideg vízben. Kézi mosás. Öblítsd tisztára.
Folteltávolítás, tisztítás
- Fű: Enyhe szappannal itasd át, majd hideg vízzel öblítsd le.
- Olaj: Kukoricakeményítő 10 percig, óvatosan leporolni, majd enyhe szappan.
- Vér: Csak hideg víz. Ne használj meleg vizet.
- Útsó: Hosszú öblítés. A fémrészeket szárítsd szárazra.
Tárolás
Tisztán és szárazon tárold. Árnyékban. Fektetve vagy a D-gyűrűn lógatva. Tartsd távol hőtől és éles felületektől.
Biztonsági ellenőrzés
Heti ellenőrzőlista: varrás épsége, overlay nem válik, a szalag nem foszlik, a csatok tisztán zárnak, a D-gyűrű zárt, a méret továbbra is kétujj-szabály szerint jó.
GYIK
Mosható gépben a barklin felszerelés?
A legjobb eredmény érdekében csak kézi mosást használj. A vászon overlayt ne mosd gépben.
Milyen hőfokot használjak?
30 °C vagy annál alacsonyabb hőmérsékletű vizet használj pH-semleges szappannal.
Biztonságosak a mágnesek a kártyák közelében?
Tartsd a Fidlock® csatot távol mágnescsíkos kártyáktól és merevlemezes eszközöktől.
Milyen gyakran érdemes cserélni a felszerelést?
Cseréld a felszerelést, ha a szalag foszlik, a fémalkatrészek repednek, vagy a csat nem megy át a húzóteszten.